Arkadaşlar doktor şekerle alakalı bir şey söylemedi daha 8 haftalık hamileyim yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum ama her zamanda olmuyor sonra vicdan azabı çekiyorum şekerim açken iyi ama tokken bol ekmek yersem veya karpuz 165 oluyor yemezsem genelde 130 larda tokluk şekerim şuan şekerin çıkması bebeğe zarar verir mi genelde 20.haftadan sonra şeker yüklemesi yapıyorlar ben onu da yaptırmak istemiyorum kafam çok karışık içimi rahatlatın biraz suanda bu kadar takmam bence hiç normale değil