13+3 haftalık hamileyim bende de bel ağrısı ağrısı oluyor canım. Az ayakta kalayım hemen oturmam gerekiyor. Hamile olmadan önce de belim ağrırdı çünkü boyum uzun. Şuan hamilelik sürecinde de bel ağrısı çekiyorum. Hatta benim bacaklarıma da vuruyor. Ayak bileklerim falan da ağrıyor