Merhaba kızlar bu sbah uyandm bulantm vardı kustum aç karınla snra lavabya cktgmda hafif pembemsi akntm oldu kontrl amacli hastnye gttm nst de sancı ckmadi alttan muayene etti doktor 2.3 santim aciklk var dedi bulantı kusma için serum taktı braz rhatlaynca eve gönderdi başına gelen var mı acaba doğum yakın mi 37 hafta 4 günlük bu arada