elifsss33 Merhaba kızlar , 31 haftalık olduk ve bebeğin 1,500 kg dr aşırı zayıf dedi 😏Sizinkiler nasıldı
Masalada elifsss33 Bence hiç zayıf değil son haftada baya kilo olacak ben on gün önce gittim bebeğim 2 kg 600 gramdı dün gittim 3 kg 300 gram olmuş yani takma kafana benim de ozamanlar böyleydi işte 39. haftaya girdim
aysee-yakupp01 elifsss33 bol bol kaşar peyniri , ceviz, yoğurt, ayran tüketebilirsin onlar kilo yaparmış çocuğa
1rabiazengin elifsss33 benim o hafta da 1400 dü 38 0 3 kiloyu geçmiş dedi pazartesi tekrar gidicem 39 oluyorum ne kadar diyecek merak ediyorum içini ferah tut yani
Beyzaanur5 Masalada 2 kg kaç haftaydınız 3 kg kaç hafta oldunuz merak ettim benimki iri bebekte ondan sordum
minnakkraker elifsss33 her bebek bir olcak diye bir şey yok 2500ü geçsin yeter diyor bazı doktorlarda doğuma daha çok var alır bence bebişiniz inşallah
3Tospikannesi elifsss33 benim kızın kilosu 31+2 de 1650 di çok bi fark yok benim doktorum durumu bildiği için 3.çocuğum senin çocuklar zayıf oluyor zaten dedi doğumlarım da 36.hafta o haftaya kadar 2500,2700 arası olur demişti doğduktan sonra güzel kilo alıyorlar ama sağlıklı olsun da sizin cinsiyet nedir
Beyzaanur5 Masalada bende 36+1 dün gittim 3225 gr çıktı önde gidiyor sezeryan olabilir son hafta alırsa dedi siz 36 dan 38 o kadar aldıysanız ben 4 kg bulmam inşallah hakkımızda hayırlısı 😆😖
Nur001 Benim de 30+6 da 1550 ydi 36 da 2200 üz bakalım kaçla doğcaz 🤷🏼♀️ Önemli olan organ gelişimi bana da bi doktor minyon bişey olmaz önemli olan düzenli kilo alıyor olması dedi . Diğeri gelişim geriliği vs vs korkuttu . Hiç takmıyorum artık çok kişi son haftalarda fazla alıyorlar diyor