anneoluyorumx Kızlar 37+1 doğum yaptım sabah. Bebeğim nefes alışı yüksek Düşmeyince entübe edilmiş ilaç tedavisine başlanmış. Lütfen dualarınızı eksik etmeyin Aynı durumu yaşayan var mı
Nerfemm anneoluyorumx cok var canım aynı durumu yasayanlar merak etme en kısa suredecıkar sag salim inşallah
Duyguss24 anneoluyorumx mübarek günün yüzü suyu hürmetine inşallah sende bekleyen bütün ailelerde sağ salim en kısa zamanda sağlıkla kucağınıza alıp evinize götürün canım benim🤲
mayaden anneoluyorumx bende 37de doğum yaptım bir hafta kuvözde kaldı şimdi 1 aylık olduk bile.şimdi kafanı takma dinlenmeye bak bebiş gelince hiç vakit olmayacak 💕😌