Nurrr_33 geçenlerde ebebeğe gittiğimde bir anne adayı görevliye aventin biberonları akıttı , başka almaya geldim demişti . Demekki cidden akıtıyor. Benim aklımda zaten lansinoh biberon vardı. O bayanda lansinoh marka aldı. Bende alacağım , henüz bebeğim doğmadı