Gkcem9561 Arkadaşlar ikili testte sol uterin arter p1 :2 23 hafif notch izlendi diyor bu ne demek acaba bilen arkadaşlar yardımcı olabilirmi
YigitPoyrazMomm Gkcem9561 canım bisey sorabilirmiyim sanada iki test sonucundan sonra birşey imzalatilarmi kızlar bu yorumumu gören herkes cevaplaya bilir mi iki testim temiz çıkmıştı ama doktorum bir belge imzaladı bana sizlerde imzaladinizmi?
Tubasade Nteo Ya bana da bisey der misiniz dün aldım sonucu bugünde doktorum 15 temmu itibari ile calısmıyomuzs riskli bisey mi bu🥺
BurcuArya35 Ergg cok önemli değildir bende 36 yaşındayım herkesin farklı çıkıyor sanırım benim 1/380 civarı çıkmıştı ama ben genede fetal DNA testi yaptırdım önceden de 2 kürtajim olduğu için
BurcuArya35 Tubasade ikili test yazan kısım da risk saptanmış 1/250 nin altı riske giriyor diyor Dr lar ama dediğim gibi bunlar olasılık o nedenle endişelenmeyin Dr unuz daha doğru yorumlayacaktr
Tubasade Nteo evet gideceğim öğreneceğim bi sonraki kontrolümde insallah doktorum da iyi şeyler söyler😞