Neslihankrhmt ikeanin beyaz ayak ahşap üst olan modeli var, ismini bulursam atarım. 75*75 boyutunda. Bize şu an için yetiyor ama bakalım yemek masasını değiştirme niyetine girdim ben de. O kadar büyük ki, baktıkça içim daralıyor.
Ahşap bence çok guzel, şu an büyük masa beyaz ve balkon masam siyah. Siyah çok toz belli ediyor, beyaz yine güzel fakat onu da ahşap ile değiştirme niyetindeyim. Çünkü dantel vs hiç göstermiyor üstünde