zhr Kızlar merhaba gece 4 gibi kanlı sıvı geldi belim karnım ağrıyodu sabah 7 ye kadar plates topunda karşıladım kasılmaları biraz rahatladım, sonra uyuyayım dedim dinlenmek için uyumuşum şimdi kalktım bişey yok, ara ara oluyor ama şiddetli değil bu şekilde olan var mı aranızda
Badgirl_ Canm nisanın gelmis zaten bugu yarın dogum olur insallah dogum sancisi bazen uzun aralıklarla baslayabiliyo misal benmki ilk yarm saat bi gelen sancilarla baslamsti bu 1 2 saatte olabilir git gide zaman düsecek kaslmalar artacaktr takip et rabbim.kolay dogumlar nasip etsin insallah😘