Arkadaşlar daha önce yine bu postu açmıştım lütfen yardımcı olun fikirlerinizi önemsiyorum. Doğuma iki ayım kaldı ve oğluma tuvalet eğitimi veriyorum yaklaşık iki haftadır. Tuvaleti geldi mi söylüyor ama küvete gidip suyla oynayarak ayakta yapıyor asla oturmuyor. Küçük tuvalette sıkıntım yok. Ama büyüğe ne zaman oturur bilmiyorum. Bu arada oğlum 3 ay sonra 3 yaşına girecek