Yoncxz_6303 ben Spinal+epidural
Kesinlikle genel anesteziyi önermiyorum. Zaten hiçbir şey hissetmiyorsunuz iğnenin yapım aşamasında ya da kesi atılırken felan doktorlar da bu konuda imtinalı, başınızda bir hemşire sürekli sizle konuşuyor duymuyorsunuz bile doktorları :) genel anestezi tercih ederseniz o ağrıyı uyanır uyanmaz çekersiniz kendinize de bebeğinize de yazık edersiniz. Spinal de ise 6 saatte uyuşukluk geçiyor o zamana çok ağrınız da kalmıyor