Asil_tek Memnun kaldığınız cam biberon önerir misinizzz araştırdıklarının arasında Avent çok tercih edilen fakat kapak kısmının çok akıttığından şikayetçi çok kişi var karar veremiyorum
elif-asil Asil_tek ben ilk kızımda kullandım boyutlatn hepsini Philips awent çok memnunnm… Suluk, emzik olarak da o markayı seçmiştm tepe tepe kullandım taş gbı gönül rahatlığıyla tercih edeblrsnz
Bulbulyuvasi Bende de avent var. Utanmasam kendim emcüklicem biberonu. Tipi falan cok hosuma gitti ama kullanmadım daha
Asil_tek Bulbulyuvasi 😅😅 ben de çok beğeniyorum görünüşünü ama kapağı biraz farklı acaba gerçekten çok mu akıtıyor diye karar veremedim
kubracetin Ben oğlum wee baby aldım kullandım memnun da kaldık sorun da yaşamadım kızımda da ihtiyaç olursa aynı marka devam