Bende 12 haftamdan bu yana yüksek tansiyonla mücadele ediyorum kendimi kötü hissettim acile gittik hemen tansiyonumu ölçtüler 18 çıktı 5 saat hastanede kaldık sonrasında düşürdüler karfiyolojiye gittim ilaç yazdı önce 1 2 şimdi günde 3 e çıkardık şükür bu günlerde normal gidiyor inşallah böyle devam eder değilse gebelik zehirlenmesine yol açabilir dedi doktorum