Kızlar kanım ferıtınım demır ne varsa düşük doktor dahılıye dahılıyede hemotolojıye gonderdı vücut yapıo Bn dıkkat edıyorum çünkü dahılıye doktoru doğumdan önce damardan kan takvıyesı almam lazım dedı basına gelen varmı oglumdada düşüktü ole bıseye gerek kalmadı ferrum kullanıyordum doktor yeterlı gelmıo dedı ılacta ıcemıyorum gebelıkte doğumdan sonra ıcebılıyırum