Kizlar adetimin gecikmesinin 2 günü idrarda negatif çıkan testten sonra 3 günü gecikince sabah test yaptım 43.26 çıktı pazartesi günü değeri doktoruma atınca o da pazartesi günü bidaha değerine bakalım saglikla articakmi ondan sonra muaneye gelirsin dedi sizce sağlıklı bir gebelikmi