ByzzS Tugbavepamuguuu kadın doktor istiyordum ama pek mümkün dğeil sanırım burda az var. Yasin bıyığa bazıları sert diyor
ByzzS Tugbavepamuguuu kadın doktor istiyordum ama pek mümkün dğeil sanırım burda az var. Yasin bıyığa bazıları sert diyor
Tugbavepamuguuu Genc1momm evet ben o doktora gidiyorum gayette çok memnunum hamileliğimin başından beri ona kontrole gidiyorum
Genc1momm Tugbavepamuguuu Anladım ben Kütahya’nın UzAk bi ilçesindeyim de nasıl yaparım bilmiyorum bir de muayene ücreti ne kadar
Tugbavepamuguuu Genc1momm en son gittiğimde 335 mi ne ödemiştik yanlış hatırlamıyorsam ama sürekli artıyor 🤦🏻♀️