Haticeakcy ben ilk kızımda sürekli onu nasıl heycanla beklediğimizi,ne kadar şanslı oldugunu babasını anlatyordum… Ve bol bol kitap okuyordum sesli… Bana diolardı ne anlar küçükkende onu temizler yatırr dım oyun halısına hem oynasın hem beni dinlesn dıe nals gizli tepkiler veriyordu yastlarına göre çok güzel konuşuyor ve tam bir dilli düdük ikinciyi ablası ile beraber sevip beraber ona nasl bakacagmızk anlatyrz..