Kızlar selam.
Bugün detaylı ultrason yaptırdım. Ammiyotik su fazlalığı var dedi şeker testi istedi. Yaptırdım. Sizinde olan var mıydı. Ne yaptınız.
Birde
Asıl sormak istediğim konu
Bebeğin sol elinde Serçe ve yüzük parmağı yapışık görünüyor dedi.
Sizdede böyle görünüp doğunca normal olan var mı yada başından geçen var mı.