Feyzafeyza123 Arkadaşlar doğum hedıyesı eşi alan varmı yada almayan merak ettim benım es olacak almadı bıseyde
Belginylmz Feyzafeyza123 ilk gebeligim henüz dogurmadim ama yani almasada olur benim için fazla önemli görmüyorum ben
Sevvl Feyzafeyza123 almadı ama zaten esım bana sureklı hediye alır doğum hedıyesı altında şart koşmaları saçma buluyorum sonucta oda baba oluyor 9 ay kahrımızı nazımızı çekiyor ki benim esım benim en büyük destekçim öyle bi adama kalkıpta bana bıye hediye almadın demem 🌸
Sevalinkaa Feyzafeyza123 çok saçma bir uygulama bence. Ne diyecek hediyeyi verince ne güzel doğurdun al bu da mükafatın mı 😂 ben almasını hiç istemem kendi adıma
yenibirannis Feyzafeyza123 2 yıllık evli 7 aylık hamileyim bu zamana kadar ne istediysem aldı yaptı saolsun süprizler hediyeler o yüzden alsada olur almasa da çok önmli değil doğum hediyesi diye bise çıkarmışlar işte aşırı saçma 😁
Bulbulyuvasi Ben bebeğe altın künye almasını isterim onu da ileride zaten bebeğin ihtiyaçları için kullanacağız 🥴
Sevimkayaa Bence bu hediye beklentisine girmek çok gereksiz. Bu yavru zaten size hediye. Bi babanın en büyük hediyesi de anneye bu süreçte yardımcı olması ☘️
Snmlsn Çok merak ettim ben de ne hediye alıyor eşler doğumda. Hiç öyle bir beklentim yok. Zaten para ikimizin ortak değil mi? Ne alacak ki? Çok ilginç geliyor bu olay bana.
2cocukluu-annee Feyzafeyza123 benim ilk hamileligim de telefon almisti ama ikinci de beklemiyorum cunku özelde dogum olucak suan dogum fiyatlari da aldı başını gidiyo yazık günah bence.
Sultan_46 Feyzafeyza123 Eşim robot süpürge aldı ama hamileyim evi süpüremem diye aldı ve hep temizliği eşim yaptı hediye değilde hamilelikte bizlere yardımcı olmaları daha önemli bence normal zamanda hediye alır eşim genelde illa özel gün takıntısı yok bizde.