Arkadaşlar bu süreçte nasıl toparlandınız ben yeni düşük yaptım psikolojikmen çok kötüyüm sürekli düşünüyorum sürekli ağlıyorum herşeye ağlıyorum kafamda bir sürü soru işaretleri var korkuyorum sizde böylemiydiniz nasıl atlattınız bu süreci benimle paylaşırmısınız ? sanırım çok desteğe ve rahatlamaya ihtiyacım var :(