Cilek2023 11+5 haftalik gebeyim bebeğim herseyi normal.ilerliyor bu hafta sadece miyom olduğunu söyledi doktorum fakat bebege hiç bir zararı olmadığını söyledi biraz tedirginim buntar gebelik yaşayan oldumu aranizda
Sevensevilen Cilek2023 bende de vardı sezaryen sırasında aldırdım. Doktor sorun yok diyorsa yoktur merak etmeyin
Haticengin17 Merhaba benim ilk hamileligimde dıs miyom vardi hic bir zarari olmadi dogumdan sonra ufak bi operasyon ile hallolur demisti doktorum sonra kendi düştü. Merak etmeyin bir sorun teskil edecegini dusunmuyorum