1 ay önce sezaryen doğum yaptım arkadaşlar şuan dikislerimin olduğu yerde hareketlenme var hareketlenmeden kastım içerde balon şişiyor sanki bide pıt pit bişey atıyor sizede oldumu henüz doktora gitmedim ciddi bisey mi acaba? Anlam veremedim pek onun için soruyorum.