Busra__06 merhaba, geçmiş olsun. Sütüne biraz takılmışsın gibi hissettim ve o duyguyu çok iyi biliyorum😊 o sebeple yazmak istedim, sütünün şu an az olması normal bence hem üzgünsün hem doğru düzgün emziremedin anladığım kadarıyla. Bebeklerin yanında olsaydı belli aralıklarla sürekli emziriyor olacaktın. Merak etme artacaktır sütün. İçin rahat etmezse verirsin mama ama bence elinden geldiğince sağ sütünü,bebişlerini aldığında da bol bol emzirirsin artar. Bir de son zamanlarda duyduğum herkesin bebeği aynı sebepten küvöze bir giriyor mutlaka, bir arkadaşın dediği gibi o süreçte de anneler daha güzel toparlanmış oluyor. Tesellisi bu. Her anne için zor tabiki ama Allah dermansız dert vermesin ben hep böyle dua ederim…