Nur55 Merhaba 13+1 günlük hamileyim iki gün önce devlet hastanesine gittim erkek dedi dün özele gittik ben erkek göremedim kız dedi hangisi doğru olabilir
Supersmomm Nur55 bence biraz beklemelisin 2 gün arayla ultrasyon cihazına girilmez canım 🙄 15-16 Haftalarda netleşmiş olur 🙏🏼
Deniz14 Nur55 19+6 yız biz de net öğrenemedik kız bebeğe daha çok benziyor dendi net yorum yapılmadı pazartesi detaylı ultrason randevumuz var artık öğrenmek istiyorum 🙈
Yaaravulu Nur55 renklı ultrasonu bekle bAna da 12 haftamda erkek dedı %80 Suan 15 haftadayım kız dedı renklıyı beklıyorum
Edos O haftalarda bize de kesin bisey dememislerdi 16+6 da kesin kiz dendi. Kesin deseler bile 20. Haftayı beklemek daha doğru
HalimeAhmedova Banada 13+4 erkeğe benziyor dedi ama emin değilim dedi acaba yanılmış olabilir mi ben hep kız gibi hissediyorum ikinci hamileliğim ilkiyle çok farklı birtane oğlum var önce sağlıklı doğsunda ama hep kız gibi hisediyorum benim gibi olan var mı 🧐