Benimde ilk gebeliğim. 36+4teyim ve bugün çatı muayenesi oldum. Çok korkuyordum ön yargıyla gitmiştim ama çok şükür 2,3 saniye sürdü. Bazı doktorlar doğum başlayınca bakıyor çatıya. Bazıları da benim gibi normal mi sezeryan mı planımızı yapmak için ekstrem bi durum var mı yok mu diye baktı