elvangnc Bu koyu olan 12 temmuz digeride bugun anlmadm en koyu ustteki oda tam pik olmams gbi devam ediyimmi ama siliklesti
Elsaaa04 Merhabalar ben bugün başladım bi öğlene doğru yaptım bi de akşam yaptım ton farkı var tabi ama değerlendirmeye almalı mıyım sizce bana hemen dönüş yapar mısınızzz 🙏🙏🙏 