Merhabalar herkese. Bugün kontrol hakkım varken ve hazır hastanedeyken doktoruma muane olmak istedim geçen hafta 26 haftada 1 kilo olan bebek bu hafta 1200 olmuş 27 haftadayım şuan 28 haftada gözüküyor karın çevresi boyu uzun olacak ama kilosunun önde gitmesini istemiyorum muzdur karpuzdur kaşardır karbonhidrat kesiyorsun dedi sadece yeşil elma ve erik yiyebilirsin dedi gebelik şekerim yok suyu iyi dedi ama çıkmayacağını bilemeyiz dedi sizler nasıl besleniyorsunuz günde kaç kere besleniyorsunuz yada benim biraz canım sıkıldı açıkcası🙁