_Anonimdenim 8 haftalık gebeyim ama çok aşırı mıde bulantısı cekıyorum tansıyonum çok dusuk çıkıyor bayılcak gıbı oluyorum 😭 oğlumda boyle olmazdım bu gebelık mahvettı beni öneriniz var mı ne yapabılırım lütfen 🙏
Aseeeee _Anonimdenim doktorunuzdan prilam Dr. İlacını isteyebilirsiniz günde 4 taneye kadar içebiliyorsunuz benim de çok zorlu geçti ilk 14 hafta. Sadece prilam ile bastırabiliyordum mide bulantımı. Bir de naneli sakız iyi geliyordu hala ara ara bulandığında naneli sakız alıyorum ağzıma rahatlatıyor.