Merhaba,
Giresun Tirebolu hakkında bilgi verebilecek arkadaşlar var mıdır?
İklimi nasıldır, merkezi midir, sokakları ' caddeleri düzlük mü yoksa yokuşlu mudur, hastane var mı, çarşı, pazar, market sayısı yeterli midir?
Denizi nasıldır? Karadeniz’de denize girmek, bölge dışında yaşayan insanlar için biraz ürkütücü geliyor.
Teşekkür ederim.