Uduruu tubikya benim doktorum 1. Saat 140 üst sınır dedi ondan sonucum sizinki gibi çıkınca karbonhidrat ve tatlıyı kestirdi bana diyet yapınca sonuçlarım normale girdi
Kbb25 75 gram vermıssınız 1. Saatte sınır 180 2. Saatte sınır 153 50 gram ogtt olmuş olsaydınız 1. saat sınırı 140 İdi sizin normal cıkmıs sonuclarınız 75 gram verdiğiniz için doktorunuza sorun🌸
tubikya Kbb25 evet bende netten baktım benimki gayet normal çıkmış dediğiniz gibi sanırım, aramasını bekliyorum ☺️
beniminikuzum08 Referans aralığı yok mu doktorunuzla görüştüğünüzde buraya yazabilir misin. Çünkü anlayamıyorum bacılar 1. Saati 140 baz alıyor bazıları 180
beniminikuzum08 tubikya doktorunuzla konuştuğunuzda buraya yazabilir misiniz çünkü benim de 167 çakmıştı şekerin var diyip kaç ayımı zehir ettiler