mavilikler7 Merhaba, özel hastaneye gidiyorum ama çevrem hep devlet Hastanesi’ne de kayıt açtır diyor. Ben de devlet hastanelerine hiç güvenmiyorum ne yapmamı önerirsiniz kayıt açtırmama gerek var mı?
Matmazelbebi mavilikler7 Güzel bir doktor bulduysan onunla devam et. Diğer türlü o onun tahliline güvenmiyor tekrar tahlil istiyor. Kendini Yıpratmadan emin olduğun tek doktorla devam et derim🤗
Aaa122 mavilikler7 maddi durumunuz uygunsa özele gidin yani eğer imkanı. Varsa su durum da da özele giderim tahlilleri de özelde yaptırıyorum sonuçta sürekli yapılmıyor ama yapılan testler de önemli
heleninannesi mavilikler7 ay hayır ya devlet çekilmiyor aşkım o kadar bekliyorsun ve çok kalabalık oluyor üstelik ilgilenmiyorlar durumun varsa özele git derim
hasret80 Ben özele gidiyorum ikiz gebeliğim kendi Dr eğer ilerleyen yaznlarda bir sorun çıkar erken doğum olur kuvezde kalmaları gerekir diye devlet katıldım var orayada gidip geliyorum bence riksli bir gebelikle gidip actirin kayıt
mavilikler7 Matmazelbebi ya derdim tahlilden ücretten kaçmak değil diyorlar ki bazen özel doğurtamıyor devlete git diyor e bu sefer devlete gidince de kayıt yok diye ilgilenmiyorlar o sebepten soruyorum
Arassimo Duydugum en sacma sey ozel neden dogurtamasin devlet hastanelerinden cok daha iyi oluyorlar bence o yuzden iki hamileligimde de hic gerek duymadim acikcasi ozelden devam
Firstmomfirstchild mavilikler7 özel maalesef ki cok pahalı :( yeni zamlarla birlikte muayeneye 950 TL para verdim. Ama doktorum cok iyi ve saatinde muayene olabiliyorum. Ultrason fotograflarını 3d ve siyah beyaz olarakta her gidişimde veriyor. Onları biriktiriyorum. Ayrıca esimin cocukla bağı olmasını istediğim icin muayeneye onun da gelmesinj istiyorum. Devlette bayanı bile yanımda odaya sokmuyorlar ama özelde kocamla doktorum çok iyi bile anlaşıyor :). Giden para olsun zaten bunun için çalışıyorum. Özellikle yaşadığım şehirde kadın doğum doktorlarını kötülüyorlar. Rahat bir doğum istiyorum. Bebeğim için gidecek para önemli değil. Sağlıkla yuvasına ve annesinin kollarına kavussun. Borç harç bile olsa bir seyler toparlanır.
naneliseker_ mavilikler7 maddi durumun iyiyse özelde devam et derim. Devlet randevu falan bulamıyorsun ki ilgili alakayı hoc katamıyorum zaten
Aysegul17 mavilikler7 bende özel takipliyim ve özeldeki doktorum kendisi söyledi devlete de git arada hatta detaylı ultrasonu orda yaptır gereksiz pahalı özel hastaneler dedi
nerminnn_ mavilikler7 durumunuz el veriyorsa özele gidin kesinlikle bana da devlette kayıt açtır randevu al ne olur olmaz dediler bir kez gittim doktor hiç konuşmadı ultrasondan kendi baktı ekranı bile göremedim normal haftasıyla uyumlu detaylı için randevu al dedi gittim sekretere o kadar laçka bir şekilde 19. haftaya kadar aklın nerdeydi burası devlet hastanesi önceden detaylıya randevu alacaktın bulamazsın boş randevu yok dedi yanında orta yaş üstü hemşire de sanki anamız babamız detaylıya mı girmiş şimdi hamilelerde bir tuhaf dedi bunu diyen bir sağlık çalışanı bir daha devlet hastanesinin kapısından bile geçmedim belki sizin olduğunuz şehirde devlet hastanesinde daha iyi insanlar çalışıyordur bir şansınızı deneyin ben kaydım olsun iki yerde de takip yaptırayım dedim ama yok kim bilir doğumda neler yaparlardı 19. haftamda bir kez gittim bir daha gitmedim
Eylemsenet mavilikler7 ben özele gidiyorum çok memnunum çevreye çok aldırış edip kendini strese sokma önemli olan doktorunun iyi olması ❤️ Bende devletten hoşlanmıyorum
Tugraseda mavilikler7 benim doktorumun özel kliniği var o yüzden hiçbi sosyal güvenceyle anlasması yok. Tahlil istediğinde dışarda yaptırıyorum yada yazdığı ilaç cok pahalıysa yine aynı şekilde dışarda yazdırıyorum