Taner bey ve Ali Fuat bey ama sıra bekliyorsun orda randevu saatinde içeri almıyorlar erkenden girip kayıt açtırıyorsun ve sıra sana gelince içeri alıyorlar öyle kötü bir yanı var ki muayene ücreti dehşet üstü 750 liraydı 2 hafta önce zam gelmediyse tabiiii