Stajyer değil onlar doktor sadece uzman değiller . Ki belki bazıları uzmandır bile . Doğum kişiden kişiye değişen bi durum inanın kimisi giriyor beş dakikada 3 ıkınmayla doğuruyor kimisi ıkınamıyor bebek haznede kalıyor yani doğum tamamem bizimle alakalı bir durum doktor sadece oluşabilecek komplikasyonlar için orda acil durumlar ve doğum gidişatı için . Doktorlara çok takılıyoruz ama aslında sancın geldiğinde dünyanın en iyi doktoru bile olsa gözün görmüyor kendinle başbaşa kalıyorsun . Ben egede doğum yaptım bu arada 2. Yi de orada düşünüyorum