18+5 deyiz bugün, ve 3lü test yaptırmamı söylediler, gerekli mi yaptırmak?
ayseebegum01 tercih meselesi aslında ben sadece detayli ve 4lu yaptırdım
Yazmelegi_ anladım teşekkürler