Ben çok iyiyim 24 hafta bitecek
Ama kilomu kontrol edemiyorum aslında aşırı da yemiyorum
Göbeğime alışmaya çalışıyorum
Biraz çirkin hissediyorum
Ama hareketleri ile de çok duygusallaştım
Çok değişiiiik birşey bu hareket etmek evimi temizlemek istiyorum ama azıcık sancım oluyo korkuyorum