Sizden dua ve destek bekliyorum, ilk doğumum 39+5 yarın kendi isteğimle sezeryana giriyorum. Bu zamana kadar normal doğum diye geldim ama psikolojim buna hazır değil,çok korkuyorum.Spinal ile sezeryan olacağım.Bana ne olur dua edin.Normal kadar olmasa da ameliyata girmekten cok korkuyorum.Cocuguma sagsalim kavuşup ayaklanmayı diliyorum.İçimi dökmek istedim…😭 Gidip bestlak damla bile aldım olurda sütüm gelmez kullanırım Rabbime tevekkül ederim diye…Dualarınızı bekliyorum.