Seher1809 3 farklı doktora gittim özeldeki de bulunduğum şehirdeki ilk gittiğim bayan doktorda maraşa üniversite hastanesine git dedi bende ilçeler yakın olduğu için elbistan devlet hastanesine de gittim oradaki doktor çok güzel konuştu kağıda bakıp kendini üzme bende maraştan geldim su verme düşme ihtimali var bebeğin dedi ondan sonra içim rahat olsun diye bulunduğum ilçede ki ikinci doktora gittim o azarladı