Lilaalya Nisankzn inşallah öyledir Allahtan başka kimse bilemez ki ben su vermekte istemiyorum düşme ihtimali varmış ya sağlıklı bir bebekse 3 buçuk aylık olacak kalbi atıyor normal insandan farkı yokki Allah büyük inşallah sağ salim gelir dünyaya
Seher1809 Lilaalya slm canım benımde ikili testim böyle çıkmıştı allahtan dr um iyi korkutmadı beni hiç ense kalınlığı iyi bir sıkıntı yok ama yüzde yüz emin olmak istıyorsanız içiniz rahat 6 ay geçirmek istiyorsanız test var dedi amerikaya yollanıyormuş bende yaptırdım çok şükür sonuç iyi çıktı amerikadan gelen ama tuzlu bi test tabiki ben kendi isteğimle yaptım benım dr umda su aldırma mikrop kapar yada düşük olabilir dedi şimdi son 20 gün doğumu bekliyorum hayırlısıyla bozma moralini içinin rahat ettiği dr a git seni kasan sinirlendiren dr a gitme bence
Yalinn8 Lilaalya ne demek bakmiyorum?! Ne diye orda yer kapliyormus o zaman? Boylelerine okul bitince insanlarla ilgileniceksiniz dememisler galiba ki bu derece sacmaliyorlar! Sikayet ettiniz mi bi yere?
Lilaalya Yalinn8 yok canım şikayet etsen ne olacak doğu batı diye ayırdım yapmıyorum ama ben istanbuldan geldim buraya oradaki doktorlar burdakilere göre insan buradakiler insanlar bize zorunlu diye bakıyor galiba olaya
Merobebe Lilaalya o testlerde yanılma payı çok yüksek oluyo yanlış sonuçlarda anneler kendini de bebeğide yıpratıyor. Zaten bebekte bi sıkıntı olsa ilerleyen aylarda illa belli oluyor ultrason da. Yani şimdi bebeğini aldırmayı düşünür müsün bu sonuca göre ben hiç zannetmiyorum annesin sen artık oda bir can taşıyor . O yüzden boşver kardeşim su mu aldırma o daha da riskli ve bebekte bi sorun olmasa bile o testte var çıkabiliyor. Kaç arkadaş yaptırdı sonuça 9 ay ağlayarak engelli bi çocukları olacak diye geçirdiler bebek sağlıklı doğdu.
Lilaalya Merobebe inşallah ben aldırmam kalbi atıyor miniğimin Rabbim nasip etmişki hâlâ benimle düşük tehlikesi vardı ama o tutundu ve şu an 14 haftalık oldu sadece moralimi bozan durum sonuçlara bakmam demesi ve dalga geçer şekilde konuşması doğmamış olabilir ama o benim içimde yaşıyor tabii ki farklı doktor görüşü almak benim en doğal hakkım
Merobebe Lilaalya sen bir an önce doktorunu değiştir bir daha da gitme. Sonuçta bedava mı muayene oluyorsun sanki 🤷♀️ Arkadaşlarına falan sor araştırma yap en iyi doktor kimse onu bul ona devam et.
Lilaalya Merobebe küçük yer canım seçenek çok yok bende başka ilçesine gideceğim en azından oradaki doktor insandı
Yalinn8 Merobebe orasi oylee, sanki kiz onun kasina gozune gidiyo oraya, islerini dogru duzgun yapsinlar yeter, nasil bi simariklik bu gercekten burda cok okudum buna benzer seyleri cok sinir bozucu
Merobebe Lilaalya yinede doktor seçeneğini vardır . Sen bu doktoru bırak bir dahada gitme böyle saygısız ilgisiz doktorla zor
Melis_tugba nazol benimde doktorum gönül kazezoğlu cok tatlı sempatik iyi bir doktor da benden iki kere test istedi smear bide yara olmustu onun için zaten özeller cok pahalı biliyosun smearda sonuc cıkmıs sıkıntı var ama önemli değil bi test daha yapalım dedi 😔 canım sıkıldı 30+1 im ne bilim
Handevarolll Lilaalya aynı durum bende de oldu birisi bebek özürlü yaşamaz karnında dedi aylarca kahroldum bana da aminosentez dedi kabul etmedim hatta bana neden yaptırmıyorsun dedı bende araştırdım düşük riski varmış dedim doktor bana ne dedi begenırsın zaten normal bi gebelik deıl yani ölürse ölsün bende ne olursa olsun karnımda ölüceksede benım müdahalem olmasın dedım ama hala diretti para alıcak pislik çünkü ve bana ne vıtamin ne başka bişey hiçbirsey vermedi gözden çıkardı herhalde ne kan testı yaptı ne ıdrar ne ikili test falan sadece ultrasondan bakıp söledi bunları yani bende doktoru degıstım öteki doktorda bana bebek sapasağlam dedı 🙏🏻
Lilaalya Handevarolll bazı doktorlar gerçek anlamda hadsiz oluyor insanların moralini bozuyorlar bende değiştircem doktoru canım