Sdylmz
Bugün gittim ultrasona. Yaklaşık 1,5 ay önce Akdeniz Üniversitesinin internet sitesinden randevu almıştım ben, öğretim üyesi muayenesi olarak. Randevular oldukça dolu, önceden almak gerekiyor. Bugün önce sekreterden kayıt yaptırdım, sonra vezneye ücreti ödedim, 990 küsur, 1000 deyin. Bi 15 dk sonra falan sıram geldi, erken gitmiştim aslında beklemiyordum hemen gelmesini. Normalde üniversitenin kadın doğum polikliniğinde muayene kısmına erkek alınmıyor, eşim girmemişti o yüzden. Ama hoca ben bi şey demeden eşiniz de gelebilir deyince, onu da çağırdım geldi 😊 25 dakika kadar sürdü sanırım. Yani ayrıntılı ultrasonda bakılan şeyler belli zaten, organ gelişimlerine, rahim damarlarına, göbek bağına, plasentaya bakılıyor. Sorun çıkmadı şükür. Bir de işin magazinel boyutu da var tabi 😁 önce yüzünü gösterip eşime fotoğraf çekmesini söyledi, sonrasında asıl kısma geçti. Ben deneyimimden memnun kaldım sonuç olarak 😊