Baby07 March96 evet normal canım hafta büyüdükçe vücudun gebeliğe alıştıkça belirtilar kayboluyor bu belirtileri hiç hissetmeyeni var . Bu belirtilere göre gebelik ilerlemiyor onlara takılma bile.