Kızlar 33. Haftama girdim en son 2 ay önce kan tahlillerimi verdim sağlık ocağından aradılar vermeniz gerekiyordu neden geciktiniz falan diye. Normalde her ay verirdim değerlerim hep normal olunca taşınma tayin işleri derken aksattım sizce sorun olur mu var mı öyle geciktiren