Benimde ekim sonu kasım başı gibi gelecek bebeğim, beğendiğim bir kaç takımı aldım çoğunlukla tulum triko yada içi puf puf olanlardan beyaz ekru renkler bir takım beşli yenidoğan aldım bir tane kalın iki tane orta ince triko ve bir tane nohut ve bir kaç Müslin battaniye aldım bunların çoğunu kundaklamada kullanacağım için aldım yoksa özellikle Yenidoğanda çok da battaniye tavsiye edilmiyor yine yenidoğan için çıtçıtlı ve yandan bağlamalı bir kaç zıbın aldım ve en önemlisi çevremde son bir iki yılda bebeği olan herkese haber verdim hiç çekinmeden artık kullanmadıkları eşyaları varsa talip olduğumu söyledim çünkü bunların maks kullanım ömrü üç ay oluyor hele ki bebeği beklediklerinden iri doğanların çoğu hiç kullanılmamış kıyafetleri yada hediye gelmiş hiç kullanacak Fırsatı bulamadan çocukları büyümüş oldukları için tertemiz olan kıyafetler geldi Ayrıca daha doğuma bir sürü de hediye geleceği düşünülürse çocuğun doğacağı mevsime göre ihtiyacı görecek kadar bütçe ayırın doğduktan sonrası en kötü çok ihtiyaç duysanız bile internet siparişi iki günde kapınızda olacaktır ve bekinmek kıyafeti her dönem indirime giriyor uygunu kaliteli bulunabiliyor onun yerine paranızı daha maliyetli büyük parçalara ayırmanızı tavsiye ederim