Batında yaygın asit sebebi ile gebeliği sonlandırmanız söylenilen oldu mu? Ben sonlandırmak istemiyorum. Ancak ne yapacağımı da bilmiyorum. Bebeğimin karnında biriken sıvının organlarına zarar verdiğini söylediler ne yapmalıyım lütfen fikri olan yazsın