melikemre20 Merhaba bugün doktora gittim 5. Haftadayım daha öncesinde 2 tane düşüğüm var şimdiki keseden aşağıyerleşmiş dedi böyle olup normale dönen varmı beslenmesi keseyi falan oluşmuş normal ilerliyor ama kese aşağıda buda beni korkutuyor dedidoktor
Yenibirannee melikemre20 benim ilk gebeligimde de kese asagiya tutunmus dedi doktorum ama hic bir risk olarak görmüyorum dedi yada belki cok asagida degildir tam bilemiyorum. Sonraki ay gittigimde baya yukari çıkmıştı. Suan 2 yaşında kızım. Insallah sizde sag saglim kucağıniza alirsiniz
melikemre20 Yenibirannee Allahım inşallah nasip eder gerçekten diğerleride kötü sonuçlandığını için beni çok korkutuyor
Yenibirannee melikemre20 inşallah güzel ilerler. Siz yine tedbirli davranin fazla ve hizli hareket etmeyin doktorunuz ne dediyse o sekilde davranin. Kötüyü düşünüp kendinize stres yapmayın olur mu 🌸
melikemre20 kvnc3434 merhaba ilerleyen zamanda ona hiç takılmadılar bu şekilde yerleşmiş rahimin yapısına göre olabilir dediler yani yerleşmeyle ilgili bir sıkıntı yaşamadım şuan 23 haftalık
kvnc3434 melikemre20 tekrar kanamanız oldumu benm 8.haftaya giriyorum dün tekrar baktı aşağı yerleşmiş diye iğne serum taktılar iki hafta sonra tekrar bakacak bende merak ediyorum