Kızlar, dolabı gördükten sonra akşam eşim gelene kadar ortalama 6-7 saat fişe takmıştım dolabı, fişe takmam kokunun yayılmasının önüne geçmiş baya, maskelerimizi taktık, maske ortasına kolonyalı bez tekrar maske olarak 2 kat maske taktık. İçindekileri güzelce çöp poşetine koyduk, doğru çöpe attık. Bu Esnada 1’er kusma faslımız oldu 😂 ardından evde kullanılmayan eski havlularla dolaba akan etlerin kanlı suyunu çektirdik onları da gönderdik çöpe.
Sonrasında dolabı balkona çıkardık hortumla bi güzel yıkadık içini, bu arada arapsabunu, cif, domestos herşeyi döktük. Evde bütün pencereleri açtık havalandırdık. Akşamda evde durmadık 2 saat sonra geldiğimizde evde hiç koku kalmamıştı, odayı da aynı şekilde defalarca arapsabunu ve domestosla sildik. Odaya sizlerin önerisiyle naftalin, kahve, şekerli vanilin koyduk. Şuan dolap tertemiz herhangi bir kokusu yok, oda da aynı şekilde koku kalmamış, evde havalandı hiç koku kalmadı. Herşey poşetli olduğundan kurtlanma poşetlerin içinde kalmış, odaya kurt vs hiç bulaşmamış. Gün sonunda herşey tertemiz oldu, koku da kalmadı. Bunu da atlattık.
Burda destek olan yardımcı olan herkesten Allah razı olsun. Desteğinizi sonuna kadar hissettim. Çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻