Selam kızlar, eşim bikaç ay önce ankara koru hastanesinde sperm testi vermişti sayısı 180 milyondu, hareketlilik %40 civarıydı. Bugün Medical Parkta test verdi 20 milyon çıkmış, ileri hareketli %5 ,hareketsiz %80 diyor. Sonuçlar inanılmaz farklı. Daha önce farklı yerlerde böyle sonuçlar alan oldu mu? Devlette mi yaptırmak lazım acaba tüp bebek merkezi olan hastanelerde sonuçlar özellikle düşük çıkıyormuş diye duydum