_nr_ endise etme benimde tup bebek başlarda inanilmaz adet ssncisi cektim hatta test gunumu bekleyemeden sancidan acile gittim orda ogrendim, o tarz agrilar sancilar oluyor gebeligin ilerleyen zamanlarinda da olabiliyor rahim genisledigi icin. Ama igne kullanmiyorsan kullanman iyi olur progestan igne