Benim de 33. Haftam ve tek yumurta ikizleri ikisi de kız hamileyim. Son bir buçuk aydır çok zorlanıyorum ağrılarım arttı uyku sıfır sancılarım var ve hastanede yatıyorum sürekli. İkiz hamilelik çok zormuş. Birincisi tekti bu kadar hiç zorlanmadım ama sağlıklı olsunlar da bu günler de geçer. Alışveriş için de bence yapın artık 24 haftadan sonra çok ağırlaşılıyor herşeye yetişemiyorsun hepimizin Allah yardımcısı olsun 🙏🏻