Meli-sa Feryyy 19 temmuzda benim beş gün kaldı sadece göğüs hassasiyetim var oda yumurtlamadan iki gün sonra başlamıştı hala devam ediyor onun dışında bir belirti yok inşallah bu kez tutarda doğum günü hediyem olur🤲🤲🤲🤲🤲🥹🥹🥹🥹
Gamo3010 Feryyy bat 12 bugün çok silik belli belirsiz bir çizgim var iki gündür o şekilde testte sizde ne durumlar belirtiler
Sunshine123 Feryyy bat 19 hiçbir belirti yok eminim yine olmadı. 7 aydır olmuyor çok üzülüyorum artık
aysenuroztunc Feryyy bat 20 benimde çatlatma iğnesi yapmıştım bugün 11. Gün test yaptım negatif Tabiki. Hiçbir belirtim de yok tutmadı bu ayda 🤦🏼♀️
serifeaslan01 Feryyy 17 bat test yapmadım ama on gündür ara sıra kasik ağrım oluyor hafif göğüs hassasiyeti bunları belirtiden sayamiyorum çünkü her adet dönemi var