Kızlar pazartesi sezaryen olucam inşaAllah da, doktora ilaçları kesmem gerekiyor mu diye sormayı unuttum, o aslında geçen hafta sadece “demir ilacı ve d vitamini kullan diğerlerini kes” demişti ama bu son günleri sormayı unuttum. Şu an sadece demir ilacı ve d vitamini damla kullanıyorum 2 gün kaldı kesmeli miyim yoksa içiyim mi?